Velkommen til Tuse Næs Jagtforening

Tuse Næs Jagtforening er startet af nogle ivrige jægere på Tuse Næs i år 1932.
Foreningens første formand var smedemester Niels Henriksen, og fra starten var der ca. 40 til 50 medlemmer.

Medlemstallet p.t. er lige under 230.

Tuse Næs Jagtforenings nye klubhus bliver bygget med stor støtte fra LAG midlerne, det er foreningen glade for. Uden denne støtte ville huset nok ikke blive bygget.

Status 19.02.2024.

Nu virker toiletterne, alle vinduer og døre i isat. Vi skal igang med el instalation, fliser på gulv og varme i gulv.

bomrke.jpg

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Nyheder fra kredsen
25. maj 2022
Det er tid til et kredsmesterskab for bueskytterne i kreds 6-7. I år afholder vi arrangementet på Gunderslevholm. Samtidig afholder kreds 8 Det Gyldne Slip.
Nyheder fra forbundet
17. apr. 2024
Jagttegnskursuslærer og censor ved frivillige jagtprøve Johnny Carlsen reflekterer over uddannelsen af nye jægere, og vigtigheden af solid efteruddannelse.
17. apr. 2024
DJ er tilfreds med at Alternativets forslag om forbud om udsætning er faldet til jorden. Det er op til jægerne at sikre, at den brede opbakning til jagten fortsætter, siger DJ-formand.
16. apr. 2024
Deltag i vores fotokonkurrence og vind præmier. Hver måneds vinder går videre til konkurrencen om at blive årets foto i Jæger.
15. apr. 2024
Har du en riffel, som du ønsker at benytte til både jagt og sportsskydning i en skytteforening, så kræver det to særskilte tilladelser.
15. apr. 2024
PAC indfører ny procedurer for samtykke til gæstejagttegn, for at sikre at udenlandske jægere opfylder samme krav som danske jægere. MST opfordrer til at søge i god tid.