Velkommen til Tuse Næs Jagtforening

Tuse Næs Jagtforening er startet af nogle ivrige jægere på Tuse Næs i år 1932.
Foreningens første formand var smedemester Niels Henriksen, og fra starten var der ca. 40 til 50 medlemmer.

Medlemstallet p.t. er lige under 230.

Tuse Næs Jagtforenings nye klubhus bliver bygget med stor støtte fra LAG midlerne, det er foreningen glade for. Uden denne støtte ville huset nok ikke blive bygget.

Status 19.02.2024.

Nu virker toiletterne, alle vinduer og døre i isat. Vi skal igang med el instalation, fliser på gulv og varme i gulv.

bomrke.jpg

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Nyheder fra kredsen
25. maj 2022
Det er tid til et kredsmesterskab for bueskytterne i kreds 6-7. I år afholder vi arrangementet på Gunderslevholm. Samtidig afholder kreds 8 Det Gyldne Slip.
Nyheder fra forbundet
22. apr. 2024
I den netop overståede sæson af DR’s Alene i vildmarken foregik optagelserne i Finland, hvilket gjorde det muligt for buejægere at deltage.
22. apr. 2024
Du kan søge om tilskud til plantning i det åbne land hos Naturstyrelsen. Ansøgningsfristen for planter til plantning om efteråret er den 30. april.
19. apr. 2024
Som jagttegnskursuslærer kan du nu tilbyde dine aspiranter et gratis førstehjælpskursus, særligt tilpasset jægernes behov.
19. apr. 2024
I år stiller vi skarpt på halgskydning, natur og nyjægerjagt. Find det møde der passer dig og din kalender.
19. apr. 2024
Så skete det igen: Et vildtkamera knipsede et billede af en vaskebjørn, denne gang så langt mod nord som på Mols. Naturstyrelsens folk rykkede hurtigt ud.